28 marts, 2015

Pizzaburger, hvis du hellere sixpack i maven end på den

Dr. Oetker præsenterer nu Pizzaburgeren - en perfekt kombination af en lækker pizza inden i og en sprød burger uden på.  Sådan står der inde på producenten Dr. Oetkers hjemmeside om den nye vare, pizzaburgeren. Min første tanke da jeg hørte ordet pizzaburger var, at det måtte være en joke. Ideen om at blande en pizza med en burger? – Det kan man da ikke. Ikke desto mindre præsenterer Dr. Oetker Pizzaburger - til jer, der ikke bare har appetit men sult, hvortil denne skøre reklamefilm er lavet:  https://www.youtube.com/watch?v=Y5rD-QPWDeI


Det lyder næsten for godt til at være sandt: En burger med en pizza i den. Men den er god nok. Så tænker du sikkert, "hvorfor har man fundet på pizzaburgeren? Det er da de færreste, der har hørt en sige, at der manglede brød, da man spiste pizza." Jeg tænker, at den er god altid at have liggende i fryseren, da man kan bruge den i mange situationer – her er et par eksempler:

1) Du kommer hjem fra byen, du har glemt at købe fastfood på vejen hjem og du er selvfølgelig dødssulten. – Los pizzaburger
2) Du får uventede gæster – en italiener og en amerikaner. Hvordan skulle de nogensinde blive enige om hvad for noget mad i skulle spise, hvis ikke det var for pizzaburgeren?
3) Du vil have en pizza, men du har faktisk også lyst til en burger. – Los pizzaburger
4) Du er på en eller anden måde endt i en akavet situation derhjemme, og her kan du så altid tage pizzaburgeren ud af fryseren, hvorved stemningen straks bliver bedre.


Pizzaburgeren fås i mange danske supermarkeder, og kan købes i tre forskellige variationer Pizzaburger Special, Pizzaburger Salami og Pizzaburger Diavolo. Jeg har smagt to af dem og min favorit var Pizzaburger special, men jeg vil anbefale begge varianter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv, hvad du synes om denne artikel.