25 marts, 2015

Hyldest til 7 klasse pigerne

Som mange af jer har lagt mærke til, så går der et par drenge fra 8. klasse rundt og har kærester fra 7. klasse.

Det ene par er Magnus Kirk fra 8.c og Sofie Lykke fra 7.a.  Det andet par er Gustav Pletscher fra 8.c og Estefania Bozzo fra 7.a. Begge par har været sammen mellem 3 og 6 måneder men hvorfor er det at 7. Klassepigerne er meget mere interessante end 8. Klassepigerne? Jeg har snakket med Gustav og Magnus.

Da jeg spørger Gustav hvorfor han ikke vil pigerne fra 8’ende siger han: ” 7.klassepigerne er meget  mere tighte”. Desuden siger han de er meget mere sjove og at der er meget mere gang i dem. De er også meget mere fremme i skoene og meget pænere.

Bagefter spurgte jeg Gustav hvorfor han lige faldt for Estefania og efter at have tænkt lidt tid svarede han usikkert: ” jeg faldt for hendes udseende og hendes personlighed”. 

Ydermere snakkede jeg med Magnus og spurgte ham om det samme. Han er åbenbart meget enig med Gustav i nogle af tingene undtagen det med at de er mere tighte. Han sagde med et smil på læben af det var et ’faggot’ svar.

Jeg spurgte selvfølgelig også Magnus hvorfor han faldt for Sofie: ” Jeg synes hun er så smuk, og noget af det første jeg lagde mærket til var hendes smil,” siger han rørende. ”Da jeg begyndte at lære hende at kende fandt jeg ud af hvor sød og kærlig hun også er og jeg var helt sikker på at hun skulle være min pige”.                   

Begge par har som sagt været sammen en del måneder og de bliver også omtalt som nogle af Nyborgs sødeste par.


Skrevet af Magnus Dalgas Holm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv, hvad du synes om denne artikel.