11 marts, 2015

Foråret er tilbage!

Eftersom foråret er begyndt at spire frem, tænkte vi at vi ville høre hvad skolens lærere og elever mente om det.


Isabella 9 år og Ida 10 år:


“Vi kan godt lide foråret, for så kan man løbe rundt uden jakker og så kan man få is,” fortæller et par glade forårspiger. “Vi kan bedst lide sommer for så kan man også bade”


Oscar 8 år:

“Foråret gør at jeg bliver rigtig glad, når solen skinner og så kan lege udenfor. Men jeg kan bedst lide vinter, for så kan jeg kælke.


Mette 39 år (Lærer):



"Når det er forår bliver jeg bare rigtig glad i låget, for så skinner solen, fuglene synger og ting begynder at blomstre. Jeg tror ikke rigtig jeg ville kunne vælge mellem vinter og sommer, for hvis der ikke var vinter ville jeg ikke glæde mig så meget til sommeren og omvendt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv, hvad du synes om denne artikel.